23 Kasım 2012 Cuma

Kovulmadan Devre Arasına Geldik...

17 maçı bitirip devreyi 24 puanla 9. sırada tamamladık.

Özellikle 1-0'lık Bursa yenilgisinden sonra, kovulmanın eşiğine geldik. Oyuncular huzursuzlaştı. Bir kısmı benim bu işi yapamayacağımı düşünüyor. Haksız da sayılmazlar. Ben de aynı şeyi düşünmeye başladım. Hatta bir ara istifa etsem mi diye de düşündüm.

Sonra bir takım toplantısı yaparak, bu işi beraber takım olarak çözebileceğimizi söyledim. Takım genel olarak olumlu yanıt verdi. Toplantıdan sonraki ilk maçımızda Mersin'i 2-1 yendik. Düzeliyor muyuz dedirten olumlu futbolun ardından 5-0'lık Lyon yenilgisi geldi.

Avrupa'daki son maçımız olduğu için pek takılmayıp devam edelim dedik ama Lig'de 2-2'lik Beşiktaş beraberliği ve 3-1'lik Gençlerbirliği yenilgisi ile yine ortalığı huzursuzluk kapladı.

Artık yönetimde içinde de desteğimi kaybetmeye başladım. Elazığspor ile  arka arkaya gelen lig ve kupa maçlarındaki 2 galibiyet ile devre arasına girdik.

Kupada Beşiktaş, İBB ve Ordu ile aynı gruba düştük. Zor bir grup ama elenirsek kovulurum.

Lige verilen arada transfer yapmaya çalışıp, takımı toparlamaya çalışacağım. Böyle devam edersek kendime düşük liglerin birinde iş aramam gerekebilir.

Amacımız sağ salim buraya ulaşmaktı. Şimdi hünerimizi gösterelim bakalım...

Bugün bir türlü resim ekleyemedim. Ekran görüntülerini aldım. Becerebildiğimde puan durumunu ve aldığım sonuçları asacağım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder