20 Ekim 2012 Cumartesi

FM 2013 Beta Yayında

Sonunda Beta yayınlandı.

Daha erken bekliyordum.

Yine de bekleyişim sonlandı, artık çok özlediğim oyunuma kavuştum.

Sanıyorum tesadüf eseri, Beta'yı ilk indirenlerden biri oldum. Daha Steam, indirilebilir Beta'nın duyurusunu yapmadan ben indirmiştim bile.

Hemen Trabzonspor'u alıp oyuna başladım bile. Ama sadece başladım. Çoluk çocukla uğraşmaktan henüz pek ilerleyemedim.

İlerlemeden ilk izlenimlerimi aktarayım istiyorum :

Öncelikle oyunun FM 2011'le alakası yok. FM 2012'yi oynamamıştım hatırlarsanız. O yüzden arada ne kadar fark var bilemiyorum. Ama FM 2011 ve FM 2013 ayrı iki oyun. İlk bakışta, beklentilerimi tam olarak karşılamadığını söylemem gerekir. Aradığım şeyler eski yerlerinde değildi, tüm kontrol paneli değişmiş. Alışana kadar zaman geçecek. Ondan sonrası nasıl olur göreceğiz.

Oyun çok detaylanmış. Medya ve oyuncular ile iletişim kurmak üzere seçenekler oldukça fazla.

Bir maç yaptım henüz ve şunu söyleyebilirim ki, maç motoru oldukça geliştirilmiş ve grafik kartlarının imkanlarından daha fazla yararlanılmış. Yine de bir Fifa oynamadığımızın farkında olmamız gerekir.

FM 2012 oynamadığım için belki pek değişiklik olmamıştır o yüzden değişiklik kısımlarına devam etmeden, oynamak üzere yazmayı bırakıyorum.

2 Kasım'dan sonra oyunla beraber başlayacağım kariyeri paylaşan yazılarla devam edeceğim.

Herkese iyi oyunlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder